Asseco Poland wybrało rozwiązanie InfoBiz Server
Wdrożenie InfoBiz Server, w obszarze wsparcia technicznego użytkowników systemu SAP, prowadzi do podniesienia porządku organizacyjnego, ogranicza ryzyko wystąpienia błędów operacyjnych i podnosi ergonomię funkcjonowania organizacji.
Asseco Poland S.A. jest największą spółką informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Asseco Poland specjalizuje się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla różnych sektorów gospodarki. Jako jedna z nielicznych firm w Polsce, między innymi, buduje i wdraża własnego autorstwa scentralizowane, kompleksowe systemy informatyczne dla sektora bankowego, z których korzysta ponad połowa banków działających w naszym kraju. W jednym z własnych projektów, firma
Asseco Poland S.A. uruchomiła system wsparcia technicznego dla użytkowników SAP na bazie InfoBiz Server. Wdrożenie systemu InfoBiz Server dla Asseco S.A. obejmowało uruchomienie CRM HELPDESK, CRM UŻYTKOWNICY oraz CRM GRUPY UŻYTKOWNIKÓW. Uruchomiony system służy jako podstawowy mechanizm wsparcia (czyli ewidencji i obsługi zgłoszeo serwisowych) użytkowników Systemu Wspomagania Zarządzania Uczelnią budowanego na platformie SAP dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. System InfoBiz Server okazał się dobrym wyborem ze względu na swoją elastycznośd i możliwośd szybkiego wdrożenia.
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||