Kaizen - 5 minut Twojej refleksji o minionym tygodniu
Znajdź 5 minut i podziel się ze wszystkimi w Structum swoimi refleksjami, odczuciami, pomysłami - kopię Twojego formularza otrzymają wszyscy w Structum.
I. problemy klientów | |||||
Zauważenie problemu to pierwszy krok do jego rozwiązania. L.M. Book
|
|||||
PROBLEMY USŁYSZANE OD KLIENTÓW |
|||||
II. utrudnienia w realizacji zadań i celów | |||||
Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem tysiąc sposobów, które nie zadziałają. Thomas Edison
|
|||||
UTRUDNIENIA W CELACH I ZADANIACH |
|||||
III. utrudnienia w codziennej pracy | |||||
Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem. Arystoteles
|
|||||
UTRUDNIENIA W PRACY |
|||||
IV. szanse i możliwości | |||||
Wielu ludzi jest zajętych poszukiwaniem lepszych sposobów robienia rzeczy, które w ogóle nie powinny być robione. Odkrywanie lepszego sposobu czynienia rzeczy bezużytecznych nie jest postępem. Henry Ford
|
|||||
NOWE SZANSE |
|||||
V. inspiracje | |||||
Najtańszym źródłem poprawy efektywności jest wykorzystanie doświadczeń innych. James Harrington
|
|||||
WOW |
|||||
Małe czyny dokonane są lepsze niż wielkie czyny planowane. Peter Marshall
|
|||||
ZRÓBMY TAK! |
|||||
TAK, niech się wszyscy w Structum o tym dowiedzą! | |||||
TO MÓWIŁEM/AM JA, ... |
|||||
ANTYSPAM |
|||||
Dobre pomysły prędzej czy później - materializują się.