telefonia internetowa - rozmowy VOIP i call center w firmie STRUCTUM
Telefonia internetowa jest naturalnym kanałem komunikacji firmy w Internecie. Korzystamy z taniej a w pewnych przypadkach bezpłatnej telefonii internetowej (call free) do realizowania modelu biznesowego pracy zdalnej.
Rozmowy telefoniczne pracowników i partnerów STRUCTUM z naszymi klientami przełączane są poprzez internetowe call center uruchomione na bazie InfoBiz Server. Operatorem jest firma FreecoNet. Zryczałtowane koszty funkcjonowania call center pozwalają na osiągnięcie oszczędności finansowych przy zachowaniu wysokiego poziomu obsługi klientów.
Skuteczny system telefonii internetowej jest ważnym czynnikiem, który pozwolił nam na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.
VOIP Call center (ang. dosłownie = centrum telefoniczne, spotykane tłumaczenie polskie to: centrum obsługi klientów, biuro obsługi klienta – BOK, centrum kontaktów z klientami) – całość infrastruktury służącej do masowego kontaktu z klientami przy użyciu telefonu jako medium. Obecnie, z uwagi na rozszerzenie mediów kontaktu, mówi się o contact center. Jeden z kluczowych elementów wchodzących w skład zarządzania firmą opartą o system CRM. Główne zadania tego działu można podzielić na dwie zasadnicze grupy: obsługa zgłoszeń przychodzących oraz obsługa kontaktów wychodzących, których inicjatorem jest przedsiębiorstwo. [Wikipedia]
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||