czytelnia Structum - literatura biznesowa - do pobrania książki pdf... i dobra muzyka
Internetowa czytelnia Structum, to wybrana kolekcja książek biznesowych, poradniki i prezentacje multimedialne.
Multimedialne prezentacje i szkolenia biznesowe
- Nadaj sens swojemu biznesowi - wykład Guy Kawasaki ze Stanford
- Jak powstają nowe pomysły biznesowe? - prezentacja firmy Resonance
- Jak powstają innowacje w firmie Google? - Marissa Mayer, Stanford
- End of Wall Street - film o przyczynach kryzysu 2009
- Zeitgeist - film dokumentalny o manipulacji społecznej
- Coaching dla managerów
- Coaching w modelu GROW - coaching w firmie
- Nigel Farage: Zamknięci w gospodarczym więzieniu - podbramkowa sytuacja w strefie euro
- Koło coachingu
Wybrana literatura biznesowa - bezpłatne ebooki pdf do pobrania za darmo.
SPIS LITERATURY - EBOOKI PDF - DO POBRANIA WERSJE BEZPŁATNE
publikacja PARP (pdf) - Wdrażanie innowacji technologicznych w firmie
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||
outsourcing marketingu i sprzedaży
Realizujemy usługi outsourcingowe w zakresie marketingu i sprzedaży (BPO). Wykorzystując profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, pomagamy naszym klientom nie tylko ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży, ale także przyczyniamy się do powstania ich przewagi konkurencyjnej.
Wspieramy nowe pomysły biznesowe. Finansujemy i realizujemy innowacyjne projekty. Działamy jako Anioł Biznesu.
Proponujemy innowacyjne spojrzenie na rozliczenia za usługi marketingowe - w efekcie otrzymujesz bezpłatną reklamę firmy i produktów. Nie oczekujemy zapłaty za usługi marketingowe, bo realizujemy je za własne pieniądze i na własne ryzyko.
Oczekujemy zapłaty wyłącznie za osiągnięte korzyści biznesowe (np. za dostarczone zamówienia, za pozyskanych nowych klientów albo za dostarczone ulotki - zgodnie z ustalonymi z góry stawkami). Nasze działania marketingowe możemy ukierunkować na osiąganie dowolnych celów, wszystko zależy od modelu biznesowego realizowanego przez naszego Klienta oraz od specyfiki branży w której działa.
aktualności RSS
Straciła 200 tys. zł. Seniorka uwierzyła oszustom
Cyberprzestępcy zaatakowali 71-latkę w tegoroczne Mikołajki. 6 grudnia 2024 r. kobieta odebrała połączenie telefoniczne, które kosztowało ją 200 tys. zł. Myślała, że rozmawia z pracownikiem banku.
więcej »- Awaria w PKO BP. Problem z logowaniem do IKO (aktualizacja)
- Meta uruchamia nową kampanię. Chce walczyć ze scamem
- Nowość w sklepie Google Play. Nie wyłączysz jej
- Awaria Facebooka. Nie działa serwis i aplikacja (aktualizacja)
- Awaria PKO Banku Polskiego. Klienci nie mogą się zalogować (aktualizacja)
- Serwis telewizji DVB-T2/HEVC. Nadchodzą utrudnienia