czytelnia Structum - literatura biznesowa - do pobrania książki pdf... i dobra muzyka
Internetowa czytelnia Structum, to wybrana kolekcja książek biznesowych, poradniki i prezentacje multimedialne.
Multimedialne prezentacje i szkolenia biznesowe
- Nadaj sens swojemu biznesowi - wykład Guy Kawasaki ze Stanford
- Jak powstają nowe pomysły biznesowe? - prezentacja firmy Resonance
- Jak powstają innowacje w firmie Google? - Marissa Mayer, Stanford
- End of Wall Street - film o przyczynach kryzysu 2009
- Zeitgeist - film dokumentalny o manipulacji społecznej
- Coaching dla managerów
- Coaching w modelu GROW - coaching w firmie
- Nigel Farage: Zamknięci w gospodarczym więzieniu - podbramkowa sytuacja w strefie euro
- Koło coachingu
Wybrana literatura biznesowa - bezpłatne ebooki pdf do pobrania za darmo.
SPIS LITERATURY - EBOOKI PDF - DO POBRANIA WERSJE BEZPŁATNE
publikacja PARP (pdf) - Wdrażanie innowacji technologicznych w firmie
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||
outsourcing marketingu i sprzedaży
Realizujemy usługi outsourcingowe w zakresie marketingu i sprzedaży (BPO). Wykorzystując profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, pomagamy naszym klientom nie tylko ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży, ale także przyczyniamy się do powstania ich przewagi konkurencyjnej.
Wspieramy nowe pomysły biznesowe. Finansujemy i realizujemy innowacyjne projekty. Działamy jako Anioł Biznesu.
Proponujemy innowacyjne spojrzenie na rozliczenia za usługi marketingowe - w efekcie otrzymujesz bezpłatną reklamę firmy i produktów. Nie oczekujemy zapłaty za usługi marketingowe, bo realizujemy je za własne pieniądze i na własne ryzyko.
Oczekujemy zapłaty wyłącznie za osiągnięte korzyści biznesowe (np. za dostarczone zamówienia, za pozyskanych nowych klientów albo za dostarczone ulotki - zgodnie z ustalonymi z góry stawkami). Nasze działania marketingowe możemy ukierunkować na osiąganie dowolnych celów, wszystko zależy od modelu biznesowego realizowanego przez naszego Klienta oraz od specyfiki branży w której działa.
aktualności RSS
Używasz Map Google? Do 15 września musisz podjąć decyzję
Mapy Google rzadko kiedy wymagają od użytkowników zaangażowania, ale tym razem jest inaczej. 15 września upływa termin, do kiedy korzystający z Google Maps mogą wybrać sposób zapisywania ich historii lokalizacji. Mowa o tzw. "osi czasu", która pozwala analizować podróże z przeszłości.
więcej »- Najnowsze technologie dla usprawnienia i ułatwienia procesu zakupu polisy.
- Komunikat CERT Polska. Dotyczy każdego
- Wiadomość SMS o uszkodzeniu telefonu. To znany podstęp
- Telegram po cichu zmienia regulamin. Twórca publikuje oświadczenie
- Wykradł dane milionów Rosjan. Wszystko umieścił w sieci
- NASK przypomina o nowej opcji. Znajdziesz w mObywatelu