czytelnia Structum - literatura biznesowa - do pobrania książki pdf... i dobra muzyka
Internetowa czytelnia Structum, to wybrana kolekcja książek biznesowych, poradniki i prezentacje multimedialne.
Multimedialne prezentacje i szkolenia biznesowe
- Nadaj sens swojemu biznesowi - wykład Guy Kawasaki ze Stanford
- Jak powstają nowe pomysły biznesowe? - prezentacja firmy Resonance
- Jak powstają innowacje w firmie Google? - Marissa Mayer, Stanford
- End of Wall Street - film o przyczynach kryzysu 2009
- Zeitgeist - film dokumentalny o manipulacji społecznej
- Coaching dla managerów
- Coaching w modelu GROW - coaching w firmie
- Nigel Farage: Zamknięci w gospodarczym więzieniu - podbramkowa sytuacja w strefie euro
- Koło coachingu
Wybrana literatura biznesowa - bezpłatne ebooki pdf do pobrania za darmo.
SPIS LITERATURY - EBOOKI PDF - DO POBRANIA WERSJE BEZPŁATNE
publikacja PARP (pdf) - Wdrażanie innowacji technologicznych w firmie
InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej. InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe. Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej. |
||
outsourcing marketingu i sprzedaży
Realizujemy usługi outsourcingowe w zakresie marketingu i sprzedaży (BPO). Wykorzystując profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, pomagamy naszym klientom nie tylko ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży, ale także przyczyniamy się do powstania ich przewagi konkurencyjnej.
Wspieramy nowe pomysły biznesowe. Finansujemy i realizujemy innowacyjne projekty. Działamy jako Anioł Biznesu.
Proponujemy innowacyjne spojrzenie na rozliczenia za usługi marketingowe - w efekcie otrzymujesz bezpłatną reklamę firmy i produktów. Nie oczekujemy zapłaty za usługi marketingowe, bo realizujemy je za własne pieniądze i na własne ryzyko.
Oczekujemy zapłaty wyłącznie za osiągnięte korzyści biznesowe (np. za dostarczone zamówienia, za pozyskanych nowych klientów albo za dostarczone ulotki - zgodnie z ustalonymi z góry stawkami). Nasze działania marketingowe możemy ukierunkować na osiąganie dowolnych celów, wszystko zależy od modelu biznesowego realizowanego przez naszego Klienta oraz od specyfiki branży w której działa.
aktualności RSS
Rekomendacja CBZC. Rozłącz się, zadzwoń po 30 sekundach
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości (CBZC) nieustannie informuje o nowych metodach stosowanych oszustów, którzy podszywają się m.in. pod pracowników banków. Jednym z kluczowych zagrożeń jest spoofing telefoniczny, przed którym można chronić się, stosując zasadę "30 sekund".
- Orange nie rozdaje iPhone'ów. Uwaga na "ankietę"
- Dyskietki startowe - czym były i dlaczego przetrwały tak długo?
- Wystarczy kliknąć "tak". Gawkowski: państwo powinno to regulować
- Luka w WhatsAppie. Nie musisz niczego klikać
- Santander Bank Polska ostrzega. "Konieczność aktualizacji danych"
- Windows 11: nowe menu Start w fazie testów