Structum - Technologie jutra dzisiaj

Dostarczamy
nowoczesne technologie
i innowacyjne rozwiązania

już od 1990 roku

czytelnia Structum - A-I

Wersja do druku Poleć znajomemu

powrót do czytelni Structum

  1. 10 zasad budowania trwalych relacji z klientem
  2. 10 złotych reguł przedaży
  3. 100 najlepszych ksiazek biznesowych Poznaj niezbedny kanon
  4. 100 sposobow na zglebienie tajemnic umyslu
  5. 1001 sposobow na nagradzanie pracownikow
  6. 1001 sposobow na przejmowanie inicjatywy w pracy
  7. 1001 sposobow na zwiekszenie wydajnosci pracownikow
  8. 1001 sposobów na nagradzanie pracowników
  9. 1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy
  10. 1001 sposobów na zwiększenie wydajności pracowników
  11. 101 pomysłów na własną firmę
  12. 101 sposobow na bycie wspanialym tata
  13. 12 sekretow sukcesu w biznesie
  14. 168 godzinny tydzien zyj w pelni 24 7
  15. 17 smiertelnych bledow szefa Wydanie II rozszerzone
  16. 17 śmiertelnych błędów szefa
  17. 33 rady jak dbac o klienta Budowanie trwalych kontaktow handlowych
  18. 33 rady jak przeprowadzic udana prezentacje
  19. 33 techniki negocjowania i argumentacji
  20. 360 stopni. System ocen pracowniczych
  21. 46 zasad zdrowego rozsadku Odkryj wlasna droge do sukcesu
  22. 5 plus zycie obfite w Szczescie Humor Pomoc Nadzieje oraz Zdrowie
  23. 50 duchowych klasykow 50 ksiazek ktore zmienily nasz sposob myslenia
  24. 50 dziel klasyki dostatku i bogacenia sie Zdobadz fortune i zarzadzaj majatkiem
  25. 50 dziel klasyki sukcesu Inspirujace mysli wielkie nazwiska wybitne idee
  26. 50 klasykow psychologii Kim jestesmy w jaki sposob myslimy co robimy
  27. 6 nawykow skutecznego szefa
  28. 6 nawykow wydajnego zespolu
  29. 7 kroków do udanej sprzedaży
  30. 7 zaginionych tajemnic sukcesu
  31. 75 sposobów na zwiększenie wydajności umysłu
  32. A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego pisania
  33. Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy
  34. Accenture Outlook 2008
  35. Accenture Outlook 2009
  36. Access 2007 PL Biblia
  37. Access 2007 PL cwiczenia praktyczne
  38. Access 2007 PL Formuly raporty kwerendy Rozwiazania w biznesie
  39. Access 2007 PL Kurs
  40. Access 2007 PL Seria praktyk
  41. Access 2007 PL w biurze i nie tylko
  42. Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie
  43. Access Analiza danych Receptury
  44. Access Programowanie w VBA
  45. Access w biurze i nie tylko
  46. Advanced Project Management. Edycja polska
  47. Agile Wzorce wdrazania praktyk zwinnych
  48. Alchemia manipulacji
  49. Alchemia manipulacji Wydanie II
  50. Alchemia sprzedazy czyli jak skutecznie sprzedawac produkty uslugi pomysly i wizerunek samego siebie
  51. Alfabet zarządzania projektami
  52. Allegro Jak marzenia zmieniac w pieniadze
  53. Allegro Jak zarabiac duze pieniadze na aukcjach internetowych
  54. Analiza i planowanie finansowe
  55. Anatomia inflacji - wykład Józef Służałek
  56. AntyMOBBING Walcz o swoje prawa w miejscu pracy
  57. Arcymistrz sprzedazy Jak z dobrego stac sie wybitnym sprzedawca
  58. Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera
  59. Autopromocja i awans
  60. Avon Najbardziej kobieca z firm avon
  61. Badania marketingowe Planowanie metodologia i ocena wynikow
  62. Badania marketingowe w malej firmie
  63. Badania marketingowe w malej firmie Wydanie II zaktualizowane
  64. Badania rynkowe w praktyce
  65. Badz kreatywny i pomyslowy
  66. Badz pewny siebie
  67. Badz swoim guru Droga do osobistego i zawodowego oswiecenia
  68. Badz zorganizowany
  69. Bajkal Morze Syberii wydanie 3 b
  70. Bądź kreatywny i pomysłowy
  71. Bądź pewny siebie
  72. Bądź zorganizowany
  73. Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk
  74. Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę
  75. Biblia handlowca Najbogatsze zrodlo wiedzy o sprzedazy Wydanie II
  76. Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
  77. Biblia NLP 210 wzorcow metod i strategii programowania neurolingwistycznego
  78. Biblia NLP Wydanie rozszerzone ponad 350 wzorcow metod i strategii programowania neurolingwistycznego
  79. Biurko w biurko z jelopem Sztuka przetrwania w biurze
  80. Biznes i futbol
  81. Biznes rodzinny
  82. Biznes to sport kontaktowy
  83. Biznesowy savoir vivre Wszystko co szanujacy sie biznesmen o etykiecie wiedziec powinien
  84. Biznesplan od podstaw
  85. Biznesplan Osobisty mentor Harvard Business Press
  86. Biznesplan w małej firmie
  87. Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane
  88. Biznesplan w praktyce
  89. Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press
  90. Blyskotliwosc to za malo Dlaczego nie masz jeszcze strategii e biznesu
  91. Blyskotliwosc to za malo Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientow
  92. Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki
  93. Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
  94. Brand Hijack, czyli marketing bez marketingu
  95. BRAND sense - marka pięciu zmysłów
  96. Brian Tracy i Doskonale zarzadzanie czasem
  97. Brian Tracy i Kariera kobiet
  98. Brian Tracy i Moc pewnosci siebie
  99. Brian Tracy i Sekrety osobistego sukcesu
  100. Brian Tracy i Tajemnice efektywnego przywodztwa
  101. Brian Tracy i Tajniki doskonalej sprzedazy
  102. Brian Tracy i Uniwersalne prawa sukcesu
  103. Broń ekonomiczna masowej zagłady - wywiad Józef Służałek
  104. Brudne interesy Wydanie drugie pranie
  105. Budda. Podróż ku oświeceniu
  106. Budowanie lojalności klientów
  107. Budowanie zespolu Przygotowywanie i prowadzenie szkolen outdoor
  108. Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego
  109. Budowanie zespołu. Wydanie II
  110. Budzet domowy pod kontrola Jak rozsadnie wydawac oszczedzac i inwestowac
  111. Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej
  112. Cash Flow na plusie. Skuteczne zarządzanie należnościami i wierzytelnościami w firmie
  113. Chron swoje nerwy Rzecz o tym jak wspolpracowac z palantami Wydanie II
  114. Chroń swoje nerwy. Rzecz o tym jak współpracować z palantami
  115. Co minute rodzi sie klient Wykorzystaj 10 pierscieni wladzy Barnuma osiagnij slawe fortune i zbuduj imperium biznesowe
  116. Coaching
  117. Coaching duszy w 33 odsłonach
  118. Coaching Inspiracje z perspektywy nauki praktyki i klientow
  119. Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół
  120. CoachWise Model - pełna wersja
  121. Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem
  122. Creative management - zarządzanie przez coaching (ang)
  123. CRM Relacje z klientami
  124. CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
  125. Czarna ksiega perswazji Uzywaj NLP by zdobyc wszystko czego pragniesz
  126. Czarownice w biznesie. Rytuały kobiet sukcesu
  127. Czas 52 sposoby na to by zaczal pracowac dla Ciebie
  128. Czas na e-biznes
  129. Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu
  130. Daj sie poznac od najlepszej strony Krotki kurs autopromocji i lansu
  131. Delegowanie obowiązków. Osobisty mentor - Harvard Business
  132. Diablica w pracy Grzeczne dziewczynki chca miec dobrego szefa niegrzeczne sa szefami
  133. Diagnoza organizacji Pierwszy krok do uzdrowienia firmy
  134. Dlaczego madrzy ludzie popelniaja glupstwa finansowe Przestan marnowac pieniadze i zarabiaj NAPRAWDe
  135. Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić
  136. Dlaczego mnie nie rozumiecie Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je
  137. Do kina na lody do lozka Przewodnik dla niezaleznych kobiet
  138. Docenic konflikt Od walki i manipulacji do wspolpracy
  139. Docenić siebie i własną wartość
  140. Dodaj im skrzydel Jak najlepsi liderzy wyzwalaja potencjal swoich wspłółpracowników
  141. Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
  142. Dodatki i szablony dla MS Office w biurze i nie tylko
  143. Doskonala bez przymusu Specjalistka w pracy
  144. Doskonala umiejetnosc komunikacji
  145. Doskonale relacje zawodowe czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odniesc sukces
  146. Doskonała umiejętność komunikacji
  147. Dotacje na e biznes Pozyskiwanie srodkow z UE w ramach PO IG 8 1
  148. Dotacje na innowacje
  149. Dotacje z Unii Europejskiej
  150. Droga do wewnetrznej rownowagi czyli jak wyluzowac i pozbyc sie stresu
  151. Droga lidera Klasyczna nauka przywodztwa
  152. Droga na szczyt
  153. Druga pensja z sieci Jak rozpoczac i rozwinac dzialalnosc w internecie nie rezygnujac z aktualnej pracy
  154. Duet, który przetrwał piekło. Niezwykła historia z czasów II wojny światowej
  155. Dupkologia czyli nauka rozpychania sie lokciami
  156. Dziedzictwo lidera Filozofia zycia przywodcy
  157. E biznes bez ryzyka Zarzadzanie bezpieczenstwem w sieci
  158. E biznes Nowa gospodarka
  159. E biznes Projektowanie dochodowych serwisow
  160. E biznes Relacje z klientem
  161. E marketing w akcji czyli jak skutecznie wzbudzac pozadanie klientow i zazdrosc konkurencji
  162. E przyjaciele Zobacz co media spolecznosciowe moga zrobic dla Twojej firmy
  163. E wizerunek Internet jako narzedzie kreowania imageu w biznesie
  164. Efektywna sprzedaz 151 blyskotliwych rozwiazan
  165. EFEKTYWNA SPRZEDAŻ. 151 BŁYSKOTLIWYCH ROZWIĄZAŃ
  166. Efektywne zarządzanie czasem
  167. Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III
  168. Efektywnosc osobista Zarzadzanie soba i innymi w czasie
  169. Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie
  170. Emigracja do USA. Wydanie VIII
  171. Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników
  172. Era pospiechu czyli dzisiejsze zabiegane czasy
  173. Erystyka Sztuka prowadzenia sporow twarda oprawa
  174. Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów
  175. Etyczna manipulacja czyli jak sprawic zeby ludzie naprawde Cie lubili
  176. Etykieta w biznesie
  177. E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
  178. Excel 2003 PL Biblia
  179. Excel 2003 PL Programowanie w VBA Vademecum profesjonalisty
  180. Excel 2007 Jezyk VBA i makra Rozwiazania w biznesie
  181. Excel 2007 Najlepsze sztuczki i chwyty
  182. Excel 2007 PL Analiza danych wykresy tabele przestawne Niebieski podrecznik
  183. Excel 2007 PL Biblia
  184. Excel 2007 PL Formuly
  185. Excel 2007 PL Pierwsza pomoc
  186. Excel 2007 PL Seria praktyk
  187. Excel 2007 PL Tabele i wykresy przestawne Niebieski podrecznik
  188. Excel 2007 w firmie Controlling finanse i nie tylko
  189. Excel 2010 PL dla bystrzakow
  190. Excel 2010 PL Programowanie w VBA Vademecum Walkenbacha
  191. Excel Analiza danych biznesowych
  192. Excel Najlepsze sztuczki i chwyty
  193. Excel Praktyczne zastosowania w biznesie
  194. Excel Profesjonalna analiza i prezentacja danych
  195. Excel Tabele i wykresy przestawne Przewodnik po tworzeniu dynamicznych arkuszy kalkulacyjnych
  196. Excel w biurze i nie tylko
  197. Excel z elementami VBA w firmie
  198. Facebook Daj sie poznac
  199. Faktoring w teorii i w praktyce Wydanie III rozszerzone i zaktualizowane
  200. Filozofia f k it czyli jak osiagnac spokoj ducha
  201. Filozofia Kaizen Jak maly krok moze zmienic Twoje zycie
  202. Filozofia Kaizen w biurze
  203. Filozofia sukcesu czyli f k it
  204. Finanse dla niefinansistów
  205. Finanse korporacyjne Teoria i praktyka Wydanie II
  206. Finanse osobiste swiadome zarzadzanie wlasnym portfelem
  207. Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny
  208. Firma jak Kamorra 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie
  209. Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki
  210. Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja
  211. Fizyka sukcesu. Naukowe metody osiągania osobistego i finansowego szczęścia
  212. FOREX dla bystrzakow
  213. Forex w praktyce Vademecum inwestora walutowego Wydanie II rozszerzone
  214. Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego
  215. FOREX wylacz emocje wlacz zyski Przewodnik swiadomego inwestora eBook ePub
  216. FOREX wylacz emocje wlacz zyski Przewodnik swiadomego inwestora eBook Pdf
  217. FOREX wylacz emocje wlacz zyski Przewodnik swiadomego inwestora
  218. Franczyza - droga do sukcesu
  219. Free Lunch Ekonomia dobrze przyrzadzona
  220. Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw
  221. Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
  222. Gdyby glupota miala skrzydla Najslynniejsze katastrofy marketingu hi tech Wydanie drugie
  223. Gdybym wtedy wiedział to, co wiem teraz
  224. Geek w swiecie korporacji Podrecznik kariery programisty
  225. Generator charyzmy. Kreowanie osobowości menedżera
  226. Genialne NLP Mysl i dzialaj jak czlowiek sukcesu
  227. Genialny umysl Jak myslec i dzialac kreatywnie
  228. Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywnosci
  229. Gielda papierow wartosciowych Poradnik bez kantów
  230. Gielda Podstawy inwestowania
  231. Gielda Podstawy inwestowania Wydanie II rozszerzone
  232. Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę
  233. Glos wiedzy Droga do wewnetrznego spokoju
  234. Godzina dziennie z e mail marketingiem
  235. Godzina dziennie z Facebook marketingiem
  236. Godzina dziennie z SEO Wejdz na szczyty wyszukiwarek Wydanie II
  237. Godzina dziennie z Web Analytics Stworz dobra strategie e marketingowa
  238. Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu
  239. Grafika w biznesie Projektowanie elementow tozsamosci wizualnej logotypy wizytowki oraz papier firmowy
  240. Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują
  241. Grzeczne dziewczynki nie awansuja 101 bledow popelnianych przez kobiety ktore nieswiadomie niszczą własną karierę
  242. Grzeczne dziewczynki nie awansuja 101 bledow popelnianych przez kobiety ktore nieswiadomie niszcza wlasna kariere Wydanie II
  243. Grzeczne dziewczynki nie awansuja Bledy popelniane przez kobiety ktore nieswiadomie niszcza wlasna kariere Edycja kieszonkowa
  244. Grzeczne dziewczynki nie awansują. 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę
  245. Grzeczne dziewczynki nie awansują. Błędy popełniane przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę. Edycja kieszonkowa
  246. Grzeczne dziewczynki nie kręcą interesem. Szczere rady, otwarte rozmowy i prawdziwe historie dla zaradnych bizneswomen
  247. Grzeczne dziewczynki nie negocjuja Podrecznik negocjacji dla kobiet ktore wiedza czego chca przy stole negocjacyjnym
  248. Grzeczne dziewczynki nie negocjują. Podręcznik negocjacji dla kobiet, które wiedzą, czego chcą przy stole
  249. Grzeczne dziewczynki niezle sprzedaja W czym sa lepsze od kolegow handlowcow
  250. Grzeczne dziewczynki się nie bogacą. 75 blędów, które utrudniają kobietom osiągnięcie niezależności finansowej
  251. Haker umyslow eBook ePub
  252. Haker umyslow eBook Pdf
  253. Haker umyslow
  254. Handlowanie to gra
  255. Harvard Business Review Przywodztwo w okresie zmian
  256. Harvard Business Review. Doskonalenie strategii
  257. Head First Statystyka Edycja polska
  258. Hipnotyczny marketing
  259. Hipnotyzm slowa Jak podbijac umysly Twoich klientow za pomoca perswazyjnych tekstow
  260. I Ty mozesz zostac Warrenem Buffettem czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW
  261. Idealna milosc niedoskonaly zwiazek Terapia zranionych uczuc
  262. Inbound Marketing Daj sie poznac w Google serwisach spolecznosciowych i na blogu
  263. Innowacja. Droga do wzrostu zysków
  264. Innowacje szansą na powodzenie
  265. Innowacyjni POIG 2010-7
  266. Inteligencja emocjonalna 2 0 Wydanie udoskonalone
  267. Inteligencja perswazyjna PQ Poznaj 10 umiejetnosci wywierania wplywu
  268. Inteligencja praktyczna Sztuka i nauka zdrowego rozsadku
  269. Inteligencja społeczna. Nowa nauka sukcesu
  270. Inteligencja to za mało.. Jak budować wizerunek wiarygodnego
  271. Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych
  272. Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyc fortune online
  273. Inwestuj we wlasny dlug 7 krokow dzieki ktorym splacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz
  274. Inwestuj we wlasny etat Jak zbudowac finansowa niezaleznosc pracujac na etacie Wydanie II
  275. Inwestycje alternatywne Pierwsze kroki na rynku pozagieldowym
  276. Inwestycje gieldowe Jak grac i wygrywac
  277. Inwestycje gieldowe Jak grac i wygrywac Wydanie II
  278. Inwestycje gieldowe Szanse i pulapki Przewodnik inwestora
  279. Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać
  280. Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora
  281. Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem
  282. Inwestycyjny boom Sila spokoju i madrej strategii
  283. Istota inteligencji
  284. IT w firmie

SPIS LITERATURY W INTERNETOWEJ CZYTELNI STRUCTUM

ebooki pdf - A - I  <<<

ebooki pdf - J - N

ebooki pdf - R - Z

powrót do czytelni Structum

InfoBiz Server to system firmy internetowej. Pozwala na funkcjonowanie firmy w Internecie w obszarach marketingu i reklamy, budowania wizerunku, obsługi klientów, sprzedaży i organizacji pracy wewnętrznej.

InfoBiz Server łączy funkcjonalność systemów CMS, CRM, eCommerce, marketingu internetowego i zarządzania projektami. Wykorzystuje także sprawdzone narzędzia komunikacyjne - telefonię internetową, email oraz faks. Tworzy zintegrowane środowisko biznesowe.

Poprzez przeniesienie miejsc pracy do Internetu tworzy strategiczny czynnik przewagi konkurencyjnej.

outsourcing marketingu i sprzedaży

Realizujemy usługi outsourcingowe w zakresie marketingu i sprzedaży (BPO). Wykorzystując profesjonalne narzędzia marketingu internetowego, pomagamy naszym klientom nie tylko ograniczyć koszty marketingu i sprzedaży, ale także przyczyniamy się do powstania ich przewagi konkurencyjnej.

Wspieramy nowe pomysły biznesowe. Finansujemy i realizujemy innowacyjne projekty. Działamy jako Anioł Biznesu.

Proponujemy innowacyjne spojrzenie na rozliczenia za usługi marketingowe - w efekcie otrzymujesz bezpłatną reklamę firmy i produktów. Nie oczekujemy zapłaty za usługi marketingowe, bo realizujemy je za własne pieniądze i na własne ryzyko.

Oczekujemy zapłaty wyłącznie za osiągnięte korzyści biznesowe (np. za dostarczone zamówienia, za pozyskanych nowych klientów albo za dostarczone ulotki - zgodnie z ustalonymi z góry stawkami). Nasze działania marketingowe możemy ukierunkować na osiąganie dowolnych celów, wszystko zależy od modelu biznesowego realizowanego przez naszego Klienta oraz od specyfiki branży w której działa.

więcej »